Про мене



Хто я?

Прізвище,ім'я по батькові: Пляшко Ніна Петрівна
Дата народження: 20.10.1973
Спеціальність за дипломом: Вчитель початкових класів,вчитель біології
Стаж безпосередньої педадогічної роботи: 11 років 8 місяців
Посада: Вчитель хімії та біології
Освіта (освітньо-кваліфікаційний,найменування навчального закладу,рік його закінчення,спеціальність) вища,Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. Степана Дем'янчука,2009 рік,вчитель посаткових класів,вчитель біології
Форма та результати підвищення кваліфікації протягом останніх 5 років : курси підвищення кваліфікації при РОІППО,біологія,хімія,екологія,природознавство,посвідчення СПК                    № 0008947,19.02.2016





 






                                            Тема над якою працюю:
Використання інноваційних технологій на уроках біології та хімії.



  • Якісна освіта допомагає людині орієнтуватися в новій для неї ситуації і знаходити ефективні варіанти діяльності, здатність діяти таким чином звичайно поєднують з інтелектом, тож найважливішим для мене завданням є розвиток інтелектуальних можливостей учнів та виховання особистості, яка прагне до самовдосконалення і отримує задоволення від цього процесу. Сьогодення вимагає від особистості нових результатів, а саме: 1. Певних умінь, які можна застосувати за будь - яких обставин; 2. Уміння мислити, а не накопичувати певну суму знань; 3. Не вузьких знань, а загального підходу до вирішення питань. 4. Уміння працювати в злагоді з іншими і спільно йти до мети Чому вчити?

  • Максимум діяльності учнів. Мінімум діяльності вчителя. Опора на почуття та ем...


    Максимум діяльності учнів. Мінімум діяльності вчителя. Опора на почуття та емоції, зацікавленість, здивування. Розвиток ініціативи, творчого пошуку, самостійності. Система проведення уроків учнями – це віра в їх знання та дорослість. Привчити учнів до розуміння того, що навчання це робота розуму, душі, емоцій. Надати психологічні установки на роль результатів діяльності на їх майбутнє. Девіз: “ Головна твоя зброя в житті – це твій розум ”. Робота повинна виконуватися вчасно і якісно. ( різниця оцінювання в залежності від часу здачі матеріалу) Дати можливість учням усвідомити і пережити успіх (“ осяяння розуму ”) під час відповіді на проблемні питання Як вчити?

  • Будь вимогливим в першу чергу до себе Не втрачай набуте кращими педагогами На...


    Будь вимогливим в першу чергу до себе Не втрачай набуте кращими педагогами Навколо тебе особистості із своїм світом Учитель – не вбий в учневі Ейнштейна і Моцарта Розумій, що до дитини треба нахилитися в першому класі і піднятися в старших Дякуй світу дитинства, бо завдяки йому ти зберігаєш молодість душі Моє кредо

  • Право бути собою Справа створює майстра Алгоритм здоров'я Педагогіка співпрац...


    Право бути собою Справа створює майстра Алгоритм здоров'я Педагогіка співпраці Вертикаль особистісного зросту


  • “ Вертикаль особистісного зросту ” Забезпечує Базується на: Педагогічний зрі...


    “ Вертикаль особистісного зросту ” Забезпечує Базується на: Педагогічний зріст, професіоналізм Розвиток інтелекту та формування компетентності Високий рівень творчої діяльності Гуманізацію відносин між учителем та учнем Співпраці учителя і учнів по оволодіванню методами наукового дослідження Власній незадоволеності собою Застосуванні педагогічного досвіду, новітніх технологій Знанні психології учнів різного віку Практичний результат навчання учнів

  • Мої завдання: Розвивати уміння слухати інших Вчити вільно висловлювати власн...


    Мої завдання: Розвивати уміння слухати інших Вчити вільно висловлювати власну думку Створювати умови для самовираження і самореалізації Допомогти відчути свою успішність Забезпечувати позитивну атмосферу Розвивати критичне мислення Розвивати зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас Розвивати уміння працювати з різними джерелами інформації



  • Використання ІКТ вирішує проблеми: Адаптивності навчального матеріалу Інтерак...


    Використання ІКТ вирішує проблеми: Адаптивності навчального матеріалу Інтерактивності Одночасної роботи групи користувачів Мотивації учнів Зміни способів керування навчальною діяльністю ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ

  • застосування ІКТ дозволяє реалізувати ідею індивідуалізації навчального проце...


    застосування ІКТ дозволяє реалізувати ідею індивідуалізації навчального процесу, що представляється особливо важливим в умовах сільської школи; можливість ІКТ дозволить підвищити інформаційну насиченість уроку, вийти за рамки підручника, доповнити і поглибити їхній зміст. розвиток в учнів творчих здібностей. Сучасний освітній процес диктує необхідність роботи учнів з інформацією, самостійно сформованої ними у вигляді творчої навчальної продукції; Електронні засоби навчання розширюють здатність учнів до самооцінки. АКТУАЛЬНІСТЬ І ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ



  • Застосовую інтерактивні методи навчання Складання і читання асоціативного ку...


    Застосовую інтерактивні методи навчання Складання і читання асоціативного куща Вправа,,Мікрофон’’ “ Навчання в грі” Робота в парах Робота в групах Вправа “Снігова куля” “Мозковий штурм” та ін. Тренінги Моделювання ситуацій Проектування Вправи - релаксації Мультимедіа Тестові програми Інфор. презентації

  • Розвиток творчих здібностей Робота з схемами та діаграмами ІКТ Створення муль...


    Розвиток творчих здібностей Робота з схемами та діаграмами ІКТ Створення мультимедійної презентації Пошукова робота Дослідницька робота Фіксування даних Використання Інтернет ресурсів Опрацювання фото та відео репортажів

  • . Мультимедійний урок звук відео малюнок схема таблиця для вивчення нового ма...


    . Мультимедійний урок звук відео малюнок схема таблиця для вивчення нового матеріалу, пред’явлення нової інформації для закріплення набутих знань, відпрацювання навчальних умінь і навиків для повторення,практичного застосування одержаних знань, умінь, навиків для узагальнення, систематизації знань ЧОМУ САМЕ МУЛЬТИМЕДІА?

  • стимулюванню пізнавального інтересу до навчальних предметів; наданню навчальн...


    стимулюванню пізнавального інтересу до навчальних предметів; наданню навчальній роботі проблемний, творчий, дослідницький характер; відновленню змістовної сторони предметів; індивідуалізації процесу навчання й розвитку самостійної діяльності учнів. Використання ІКТ сприяє:

  •  Йду шляхом під назвою “Постійний Розвиток”


    Йду шляхом під назвою “Постійний Розвиток”

  • Інноваційні форми роботи та технології інтерактивні технології навчання; тре...


    Інноваційні форми роботи та технології інтерактивні технології навчання; тренінги; проектні технології; інтегровані уроки; технологія ситуації успіху; нестандартні уроки. Моя візитна картка




  •  Результати педагогічної діяльності


    Сайт «На Урок»:

    Розробка контрольної роботи за 2 семестр 7 клас хімія

     

    https://naurok.com.ua/pidsumkova-kontrolna-robota-z-himi-za-semestr-241004.html

     

    Розробка контрольної роботи за 1 семестр 7 клас хімія

     

    https://naurok.com.ua/pidsumkova-kontrolna-robota-z-himi-za-i-semestr-7-klas-257464.html

     

    Розробка контрольної роботи за 1 семестр 8 клас біологія

     

    https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-biologi-8-klas-i-semestr-265882.html

     

    Розробка контрольної роботи за 1 семестр 9 клас біологія

     

    https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-biologi-9-klas-i-semestr-265902.html

     

    Тренувальні вправи з теми «Кисень»

     

    https://naurok.com.ua/trenuvalni-vpravi-z-temi-kisen-274253.html

     

    Розробка уроку з теми «Масова частка елемента в речовині»

     

    https://naurok.com.ua/rozrobka-uroku-z-temi-masova-chastka-elementiv-u-rechovini-274251.html

     

    Тренувальні вправи з теми» Вуглеводні»

    https://naurok.com.ua/trenuvalni-vpravi-z-temi-vuglevodni-274248.html

    Тренувальні вправи з теми «Почакові хімічні поняття»

    https://naurok.com.ua/trenuvalni-vpravi-z-temi-pochakovi-himichni-ponyattya-274244.html

    Тренувальні вправи з теми «Основні класи неорганічних сполук»

    https://naurok.com.ua/trenuvalni-vpravi-z-temi-osnovni-klasi-neorganichnih-spoluk-274246.html

    Призери олімпіад, МАН

     

    Прізвище та

    ім’я учня

     

    Навч. рік

    Клас

    Рівень (школа, район, область)

    Місце

    1

    Серко Вікторія

    2017

    11

    Район (МАН)

        1

       

    2

    Серко Богдана

    2021

    8

    Інтернет-олімпіада з хімії

        1

    3

    Полюхович Антон

    2021

    7

    Інтернет-олімпіада з хімії

        2

    4

    Серко Ілля

    2021

    7

    Інтернет-олімпіада з хімії

        2

    5

    Серко Назар

    2021

    7

    Інтернет-олімпіада з хімії

        3

    6

    Серко Максим

    2021

    7

    Інтернет-олімпіада з хімії

        3

    7

    Серко Дарина

    2022

    7

    Інтернет-олімпіада з хімії

     

    8

    Серко Максим

    2022

    7

    Інтернет-олімпіада з хімії

     

    9

    Серко Ілля

    2022

    7

    Інтернет-олімпіада з хімії

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


Немає коментарів:

Дописати коментар

Роботи учнів