Хто я?
Якісна освіта допомагає людині орієнтуватися в новій для неї ситуації і знаходити ефективні варіанти діяльності, здатність діяти таким чином звичайно поєднують з інтелектом, тож найважливішим для мене завданням є розвиток інтелектуальних можливостей учнів та виховання особистості, яка прагне до самовдосконалення і отримує задоволення від цього процесу. Сьогодення вимагає від особистості нових результатів, а саме: 1. Певних умінь, які можна застосувати за будь - яких обставин; 2. Уміння мислити, а не накопичувати певну суму знань; 3. Не вузьких знань, а загального підходу до вирішення питань. 4. Уміння працювати в злагоді з іншими і спільно йти до мети Чому вчити?

Максимум діяльності учнів. Мінімум діяльності вчителя. Опора на почуття та емоції, зацікавленість, здивування. Розвиток ініціативи, творчого пошуку, самостійності. Система проведення уроків учнями – це віра в їх знання та дорослість. Привчити учнів до розуміння того, що навчання це робота розуму, душі, емоцій. Надати психологічні установки на роль результатів діяльності на їх майбутнє. Девіз: “ Головна твоя зброя в житті – це твій розум ”. Робота повинна виконуватися вчасно і якісно. ( різниця оцінювання в залежності від часу здачі матеріалу) Дати можливість учням усвідомити і пережити успіх (“ осяяння розуму ”) під час відповіді на проблемні питання Як вчити?

Будь вимогливим в першу чергу до себе Не втрачай набуте кращими педагогами Навколо тебе особистості із своїм світом Учитель – не вбий в учневі Ейнштейна і Моцарта Розумій, що до дитини треба нахилитися в першому класі і піднятися в старших Дякуй світу дитинства, бо завдяки йому ти зберігаєш молодість душі Моє кредо

Право бути собою Справа створює майстра Алгоритм здоров'я Педагогіка співпраці Вертикаль особистісного зросту

“ Вертикаль особистісного зросту ” Забезпечує Базується на: Педагогічний зріст, професіоналізм Розвиток інтелекту та формування компетентності Високий рівень творчої діяльності Гуманізацію відносин між учителем та учнем Співпраці учителя і учнів по оволодіванню методами наукового дослідження Власній незадоволеності собою Застосуванні педагогічного досвіду, новітніх технологій Знанні психології учнів різного віку Практичний результат навчання учнів

Мої завдання: Розвивати уміння слухати інших Вчити вільно висловлювати власну думку Створювати умови для самовираження і самореалізації Допомогти відчути свою успішність Забезпечувати позитивну атмосферу Розвивати критичне мислення Розвивати зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас Розвивати уміння працювати з різними джерелами інформації

Використання ІКТ вирішує проблеми: Адаптивності навчального матеріалу Інтерактивності Одночасної роботи групи користувачів Мотивації учнів Зміни способів керування навчальною діяльністю ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ

застосування ІКТ дозволяє реалізувати ідею індивідуалізації навчального процесу, що представляється особливо важливим в умовах сільської школи; можливість ІКТ дозволить підвищити інформаційну насиченість уроку, вийти за рамки підручника, доповнити і поглибити їхній зміст. розвиток в учнів творчих здібностей. Сучасний освітній процес диктує необхідність роботи учнів з інформацією, самостійно сформованої ними у вигляді творчої навчальної продукції; Електронні засоби навчання розширюють здатність учнів до самооцінки. АКТУАЛЬНІСТЬ І ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ

Застосовую інтерактивні методи навчання Складання і читання асоціативного куща Вправа,,Мікрофон’’ “ Навчання в грі” Робота в парах Робота в групах Вправа “Снігова куля” “Мозковий штурм” та ін. Тренінги Моделювання ситуацій Проектування Вправи - релаксації Мультимедіа Тестові програми Інфор. презентації

Розвиток творчих здібностей Робота з схемами та діаграмами ІКТ Створення мультимедійної презентації Пошукова робота Дослідницька робота Фіксування даних Використання Інтернет ресурсів Опрацювання фото та відео репортажів

. Мультимедійний урок звук відео малюнок схема таблиця для вивчення нового матеріалу, пред’явлення нової інформації для закріплення набутих знань, відпрацювання навчальних умінь і навиків для повторення,практичного застосування одержаних знань, умінь, навиків для узагальнення, систематизації знань ЧОМУ САМЕ МУЛЬТИМЕДІА?

стимулюванню пізнавального інтересу до навчальних предметів; наданню навчальній роботі проблемний, творчий, дослідницький характер; відновленню змістовної сторони предметів; індивідуалізації процесу навчання й розвитку самостійної діяльності учнів. Використання ІКТ сприяє:

Йду шляхом під назвою “Постійний Розвиток”

Інноваційні форми роботи та технології інтерактивні технології навчання; тренінги; проектні технології; інтегровані уроки; технологія ситуації успіху; нестандартні уроки. Моя візитна картка

Сайт «На Урок»:
Розробка контрольної роботи за 2 семестр 7 клас хімія
https://naurok.com.ua/pidsumkova-kontrolna-robota-z-himi-za-semestr-241004.html
Розробка контрольної роботи за 1 семестр 7 клас хімія
https://naurok.com.ua/pidsumkova-kontrolna-robota-z-himi-za-i-semestr-7-klas-257464.html
Розробка контрольної роботи за 1 семестр 8 клас біологія
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-biologi-8-klas-i-semestr-265882.html
Розробка контрольної роботи за 1 семестр 9 клас біологія
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-biologi-9-klas-i-semestr-265902.html
Тренувальні вправи з теми «Кисень»
https://naurok.com.ua/trenuvalni-vpravi-z-temi-kisen-274253.html
Розробка уроку з теми «Масова частка елемента в речовині»
https://naurok.com.ua/rozrobka-uroku-z-temi-masova-chastka-elementiv-u-rechovini-274251.html
Тренувальні вправи з теми» Вуглеводні»
https://naurok.com.ua/trenuvalni-vpravi-z-temi-vuglevodni-274248.html
Тренувальні вправи з теми «Почакові хімічні поняття»
https://naurok.com.ua/trenuvalni-vpravi-z-temi-pochakovi-himichni-ponyattya-274244.html
Тренувальні вправи з теми «Основні класи неорганічних сполук»
https://naurok.com.ua/trenuvalni-vpravi-z-temi-osnovni-klasi-neorganichnih-spoluk-274246.html
Призери олімпіад, МАН
№
Прізвище та
ім’я учня
Навч. рік
Клас
Рівень (школа, район, область)
Місце
1
Серко Вікторія
2017
11
Район (МАН)
1
2
Серко Богдана
2021
8
Інтернет-олімпіада з хімії
1
3
Полюхович Антон
2021
7
Інтернет-олімпіада з хімії
2
4
Серко Ілля
2021
7
Інтернет-олімпіада з хімії
2
5
Серко Назар
2021
7
Інтернет-олімпіада з хімії
3
6
Серко Максим
2021
7
Інтернет-олімпіада з хімії
3
7
Серко Дарина
2022
7
Інтернет-олімпіада з хімії
8
Серко Максим
2022
7
Інтернет-олімпіада з хімії
9
Серко Ілля
2022
7
Інтернет-олімпіада з хімії
Немає коментарів:
Дописати коментар